W internecie nic nie jest raz na zawsze. Nad stroną internetową trzeba nieustannie pracować. Wprowadzać wszelkie aktualizacje a także dodawać atrakcyjne z punktu widzenia czytelnika teksty. Zmieniają się też zasady pozycjonowania. Jeśli działania SEO były skuteczne kilka lat temu to dziś już mogą tylko szkodzić twojej stronie. Na przestrzeni kilku ostatnich lat Google wprowadziło w swoim algorytmie wiele zmian, które mają doprowadzić do tego, by w wynikach wyszukiwarki wyświetlały się treści o wysokiej jakości. Misją Google jest to aby wszystkie strony, które wyświetlają się jako pierwsze w wynikach wyszukiwania, posiadały unikalną, ciekawą, atrakcyjną treść dla użytkownika. I dąży wszelkimi możliwymi sposobami, by tak właśnie było. Dlatego zostały wprowadzone aktualizacje Panda i Pingwin, które odpowiadają za jakość wyników wyszukiwania. Dziś, trzeba się skupić przede wszystkim na treści.

Google stawia na dobre artykuły

Dziś pozycjonowanie strony opiera się na optymalizacji strony oraz dobrej jakości treści, która się na niej znajduje. O starych metodach pozyskiwania linków, która jest oparta na słabej jakości katalogach można zapomnieć. Odpadają również tzw. precle oraz słabe jakościowo teksty na zaplecze. Automatyczne posty z linkami na forach czy blogach też mogą bardziej zaszkodzić niż pomóc. Agencje, które nie umiały się przystosować do nowych zmian, w krótkim czasie zniknęły z rynku. Tak się złożyło, że zalecenia Google zbiegają się z Content Marketingiem, czyli tworzeniem wartościowej treści, która ma być przydatna dla użytkownika i pomagać mu rozwiązać jego problem. Więcej przeczytamy tutaj:przemekbednarz.pl

Copywriter poszukiwany

Jeśli chcemy, by treści na naszej stronie były wartościowe, przyjazne zarówno dla SEO jak i dla potencjalnego użytkownika, to musimy znaleźć profesjonalnego copywritera. Lepiej zlecić pisanie tekstów komuś, kto robi to zawodowo. Pojawia się pytanie, gdzie i jak znaleźć dobrego copywritera. Możemy szukać na portalach typu www.oferia.pl lub odwiedzić grupy na portalu społecznościowym Facebook, albo wpisać w wyszukiwarkę Google. Ile kosztują teksty? Z pewnością nie można kierować się tym, by zapłacić jak najmniej. Słabo cenią się tylko początkujący copywriterzy a tacy nie dostarczą nam ciekawej i atrakcyjnej treści na stronę internetową.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *